فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
دلایل اهمیت رنگ در لباس کودکان

دلایل اهمیت رنگ در لباس کودکان

  • 1397/04/12
  • 3357
لباس کودک یکی از انواع جذابیت ها برای کودکان می باشد. مدل های مختلف و لوازم جانبی جذاب از خصوصیات لباس کودک برای سنین زیر 12 سال می باشد

قهرمانان انیمیشن ها از جمله بهترین گزینه برای طراحی لباس و ساخت قهرمانان ذهنی کودکان می باشند. با توجه به انیمیشن هر شخصیت، لباس کودک از جمله بهترین کادو ها برای هر کودکی می تواند باشد. لباس کودک از جمله پر طرفدارترین لباس ها در ایران و جهان می باشد. این مورد از لباس ها با توجه به سایز و جنس آن دارای انواع مختلفی می باشد. در اینجا راجع به خرید و سفارش لباس کودک نکاتی را بیان می کنیم.

خرید لباس کودک

امکان خرید لباس کودک در فروشگاه های سطح شهر و فروشگاه های اینترنتی فراهم شده است. این لباس متناسب با سنین کودکان طراحی شده و هر لباس دارای لوازم مخصوص خود است. برای مثال ست لباس زورو همچنین دارای نقاب می باشد که متناسب با سایز لباس طراحی شده است. اکثر لباس های کودک با کش های پهنی، محکم می شوند. برخی لباس ها دارای نقاب یا شنل مخصوص خود است که باید جداگانه خریداری کنید. آرم مخصوص هر شخصیت که جزو جذاب ترین قسمت های لباس می باشد معمولا بر روی سینه لباس نقش بسته شده است. جنس این لباس نخی بوده و به هیچ عنوان برای پوست حساسیت ایجاد نمی کند. در خرید لباس بچگانه دقت کنید رنگ و سایز مورد نظر فرزندتان را انتخاب کنید.

انواع لباس کودک

انواع مدل لباس کودک با توجه به بازه سنی و شخصیت های کارتونی در فروشگاه های اینترنتی موجود می باشد. لباس کودک برای کودکان با توجه به قهرمانان انیمیشن انواع مختلفی می باشد. لباس مرد عنکبوتی، زورو، سوپرمن و بسیاری دیگر از شخصیت های انیمیشنی جزء انواع لباس کودک است. لباس های شخصیت های کارتونی برای کودکان در سنین مختلف طراحی شده است. دسته بندی سایز های این لباس به ترتیب اسمال، مدیوم، لارج و ایکس لارج است. این سایز ها به صورت کلی و عمومی می باشند شاید کودک شما سایزش متناسب با این دسته بندی ها نباشد. در هنگام خرید توجه کنید تا مدل انتخابی شما در هنگام تحویل محصول متفاوت نباشد. قیمت اکثر لباس ها در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بسیار مناسب بوده و با توجه به جنس آن گزینه مناسبی برای فرزند عزیزتان می باشد. شما می توانید به راحتی با چند کلیک ساده لباس مورد علاقه فرزندتان را درب منزل تحویل بگیرید. راحتی و شادی فرزند عزیزتان را با انتخاب سایز مناسب و لباس مورد علاقه او به راحتی فراهم کنید.

خرید اینترنتی

نکات مهم در خرید لباس کودک

لباس کودک تنوع زیادی داردبه دلیل اینکه طراح ها و نوع لباس ها دارای انواع گوناگونی است سایز و محصولات جانبی همراه با لباس ممکن است فرق کند. در هنگام خرید لباس بچگانه دقت کنید تا سایز و مدل لباس با مدل محصول تحویلی متفاوت نباشد. دسته بندی سایز های این لباس به این صورت است که سایز اسمال برای سنین بین 3 تا 5 سال، سایز مدیوم برای سنین بین 4 تا 7 سال و سایز لارج برای سنین بین 6 تا 10 سال می باشد. در هنگام خرید اینترنتی سایز و مدل لباس مد نظر خود را در توضیحات بیان کنید. لباس کودک بیشتر مخصوص سنین کمتر از 12 سال می باشد و مناسب با بدن آن ها طراحی شده است. در هنگام دریافت محصول به صورت اینترنتی دقت کنید تا خرابی یا مشکلی در لباس سفارش داده شده نباشد. برخی از لباس های بچه گانه مخصوص یک جنس می باشد در انتخاب آن ها نیز دقت کنید.