فروشگاه اینترنتی سبزآبی، نمایندگی انحصاری فروش اینترنتی لباس نوزاد و کودک برندهای تیک تاک و برگ سبز
خرید لباس بچه گانه مناسب هر فصل

خرید لباس بچه گانه مناسب هر فصل

  • 1397/04/17
  • 2538
برای لباس کودک در هر فصل جنس پارچه ای مناسب با همان فصل را به دقت انتخاب کنید.

به خاطر پوست حساس کودکان لازم است تا لباس کودک مناسب با هر فصل بر تن آن ها کنید. شما والدین عزیز لازم است تا نکات مهم در رابطه با انواع لباس کودک را بدانید و برای هر فصل مناسب با آن لباس بر تن فرزندانتان بپوشانید. حال همراه ما باشید تا به شما یک راهنمای کامل برای انتخاب لباس کودک مناسب با هر فصل ارائه کنیم.

فصل بهار و پاییز؛ لباس زیبا و راحت کودک

بهار و پاییز یکی از فصول معتدل به شمار می رود که ممکن است گاهی آفتاب و ساعتی دیگر ابری و بارانی باشد. نه به اندازه زمستان سرد است نه به اندازه تابستان گرم. پس لازم است علاوه بر انتخاب یک لباس پوشیده که کودکان از آفتاب سوختگی حفظ نماید لباس کمی ضخیم نیز باشد تا کودک سردش نشود.در این فصول می توانید از لباس های پشمی در لباس ​نوزاد استفاده نمایید. البته منظور از لباس های پشمی و ضخیم لباس های قدیمی نیست بله الیاف پشمی زده شده و نازک هستند که می توانند علاوه بر زیبایی، بدن را نیز گرم نگه دارند.

جنس دیگر برای لباس کودک که می تواند مناسب برای فصل بهار و پاییز باشد جنس های ابریشمی است. این لباس ها گران هستند ولی دو منظوره عمل می کنند و هم برای سرما و هم گرما مناسب می باشند. این پارچه قابلیت این را دارد که در هوای سرد بدن را محفوظ نگه داشته و از دست رفتن گرما جلوگیری می کند. در هوای گرم نیز باعث رد و بدل شدن هوا و جلوگیری از گرما زدگی می شود.

گل آبی خرید لباس کودک

فصل تابستان؛ لباس خنک مناسب برای کودک

تابستان ها به قدر کافی گرم است و کودکان نیز همیشه به بازی و دویدن علاقه مند هستند. لذا چاره کار این است که از جنس پارچه مناسبی در لباس های آن ها استفاده شود. کودکان طاقت کمتری در برابر گرما دارند و ممکن است به سرعت گرما زده شوند. پس لازم است تا یک لباس مناسب برای این فصل برای فرزندتان تهیه نمایید. یکی از جنس های مناسب پارچه در این فصل پارچه های نخی می باشند. پارچه های نخی با رد و بدل کردن هوا به سرد شدن و پایین آوردن دمای بدن کمک می کنند و همچنین برای کودکان نیز می توانند یک گزینه مناسب به شمار بروند زیرا پارچه ای سبک می باشند. از این رو کودکان را اذیت نمی کند. همچنین می توانید سری مختلفی از طرح ها و رنگ ها را در پارچه های نخی پیدا کنید که با سلیقه کودکان جور می باشند.

چگونه لجبازی کودک هنگام تعویض لباس را خنثی کنیم؟


جنس مناسب بعدی در تهیه لباس کودک می تواند الیاف پنبه می باشد. این لباس ها نیز در عین حال که خنک هستند سبک بوده و جریان هوا را روی پوست افزایش می دهند.

فصل زمستان؛ انتخاب یک لباس گرم

کودکان به دلیل ضعیف بودن بدن شان زودتر سرما می خورند پس باید بیشتر مراقب لباس پوشیدن های آن ها و نوع لباس کودک مناسب برای آن ها در این فصل بود. از جنس های مناسبی که می توان در این فصل استفاده کرد می توان به پشم و نخ و یا پشم اشاره نمود.

خرید لباس بچه گانه

چند نکته مهم در انتخاب لباس کودک

  • توجه داشته باشید از رنگ ها شاد و جذاب در لباس کودک استفاده نمایید تا در روحیه وی تاثیر مثبت داشته باشد.
  • به هیچ وجه در خرید لباس بچگانه از جنس پارچه های نایلونی و صنعتی استفاده نکنید. زیرا برای پوست حساس آن ها مناسب نیست.
  • لباس نو به منزله لباس تمیز نیست پس قبل از پوشاندن لباس به تن کودک تان آن را بشویید. به لباس های نو موادی می زنند تا شق و رق و تمیز به نظر برسند این مواد برای کودکان ممکن است حساسیت زا باشند.
  • دقت کنید کودکتان کاملا ازسر تا پا پوشیده شده باشد.
  • مراقب گرم شدن بیش از حد او باشید.
  • کودک را از نور خورشید محافظت کنید.
  • به کودک و نوزاد خود لایه لایه لباس بپوشانید: ابتدا با یک سرهمی آستین کوتاه شروع کنید و روی آن یک شلوار بپوشانید و سپس از یک پیراهن آستین بلند استفاده کنید و روی آن را نیز با یک سویشرت و ژاکت سبک بپوشانید. جوراب ها نیز باید زیر کفش یا پاپوش پوشیده شوند. اگر هوا سرد است، سعی کنید نوزاد و کودک خود را در یک پتو یا پارچه ضخیمی بپیچید.
خرید رامپر دخترانه و رامپر نوزادی پسرانه

دمای مناسب برای بچه چقدر است؟

بدانید که وقتی دمای نشان داده شده خیلی بالاتر از درجه حرارت طبیعی بدن کودک است، شدید بودن تب الزاماً به معنای وخیم تر بودن بیماری نیست. به طور کلی رفتار، فعالیت و وضعیت عمومی کودک در این زمان معیار مناسب تری برای تشخیص و پی بردن به وخامت بیماری است. در واقع گاهی ابتلا به یک عفونت ساده و خفیف باعث بروز تب شدیدی شود در حالیکه برعکس ممکن است یک عفونت جدی و خطرناک فاقد هر گونه علائم تب باشد.

متد مورد استفاده و محدوده دمای طبیعی بدن کودکان:

  • مقعدی 36/6 تا 38 سانتی گراد (9/97 تا 4/100 درجه فارنهایت)
  • دهانی 35/5 تا 37/5 سانتی گراد (9/95 تا 5/99 درجه فارنهایت)
  • زیر بغل 36/5 تا 37/5 سانتی گراد ( 8/97 تا 5/99 درجه فارنهایت)
  • گوشی 35/7 تا 38 سانتی گراد (4/96 تا 4/100 درجه فارنهایت)

قاعده کلی این است که دمای اتاق را در حدی نگه دارید که بزرگسالی با لباس های سبک در آن احساس راحتی کند. در واقع اگر اتاق برای شما خیلی سرد است برای کودکتان هم سرد خواهد بود و اگر اتاق برای شما خیلی گرم است برای کودکتان هم گرم خواهد بود. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند دمای اتاقی که کودک در آن است، بین 22 تا 24 درجه سانتی گراد نگه داشته شود. اگر هوا خیلی سرد است، می تواند باعث سرما خوردگی شدید شود، در حالی که دمای بدن به طورخطرناکی به پایین افت می کند. زمانی که نوزاد شما بیمار است و تب دارد، او را در لباس های روشن تر و اکریلیک قرار دهید.